11.02.2012

TODAY




MANI Fur beret / MANI Suit dress / MANI Fur collar

Idag fick jag göra det mest obekväma jag vet, nämligen att fotograferas. En av femtio bilder brukar bli normal på mig och min självbild får en törn varje gång jag ser mig själv på foto. Men det var riktigt roligt idag och en jätteduktig fotograf! MANIs modell Ulf fick hoppa in också och visa några av butikens fina plagg för herrar. Den killen klär i nästan allt, perfekt när man behöver visa både propra kostymer och slitna jeansskjortor. Dessutom har han den optimala kroppsformen för gamla kläder, allt sitter liksom bra. På bilderna är jag klädd i min tidiga femtiotals-look iförd en dräkt som ger den mest smickrande figuren, lång och välsvarvad med markerad midja, och en söt liten päls-basker. Sådär lagom fredags-elegant, helt enkelt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar