5.09.2013

PHONE PICTURES





Låt oss ta en titt på några bilder från min mobil ! Först har vi en snabb bild från senaste fotograferingen med Nina. Jag hade inte med mig annat än kläder dit så när Nina ville att jag skulle bygga upp något var det bara att gå runt i omgivningen och hitta saker att släpa in i skjulet. Bilden tog jag egentligen bara för att visa Nina när hon satt i sminket hur det såg ut. Blev kanske inte rätt för den här typen av foto, men till något annat kanske. Sedan har vi fina Andrea och T på gatan utanför butiken en härlig fredag kväll ! Och lite bubbel på Bastard veckan efter, också med Andrea och T. Därefter maten jag åt i min ensamhet på Valborg, forever alone, och dagen efter vad vi ju hos mormor och morfar och då hamnade jag på bild också. Sedan ännu mer vin från förra fredagen då jag firade att jag skulle ställa ut på Form/Design Center och mina favorit-smycken som just nu alltid kommer på. Sist en bild på mina skisser. Något helt annat, galet underbart väder det har varit de senaste dagarna. Mer än 20 grader varmt och sol ! Tänk, för bara en månad sedan var det snö och minusgrader och idag kunde jag gå till jobb utan varken jacka eller tjock-tröja och sniffa i mig doften av sommar. Vad händer liksom ?










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar