5.07.2013

SKETCH





Alltså, när man sitter och gör sådana här skisser tredimensionellt så känns det verkligen som man går på förskola och inte som man sysslar med ett yrke. Här är iallafall en av mina skissmodeller som visar på funktion, storleksförhållanden och delvis form och den funkar helt okej. Idag är det mötes-dag. Först ska jag till Form/Design Center angående utställningen, sedan måste jag skynda mig till skolan för att diskutera uppsatsen med min handledare och sedan ska jag fotograferas till klassens utställning. Just den utställningen som klassen ska ha känns lite sisådär eftersom detta egentligen inte är min klass, för den gick ju ut förra året och det här är klassen under mig. Jag kommer ställa ut med den här klassen men det hade ju varit roligare att ställa ut med min egen klass. Har börjat bli grymt nervös inför att göra modellen till utställningarna, jag vill ju att den ska se riktigt fin ut. Och inte som det här hemmabygget som syns på bilden ovan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar