9.11.2013

WORK




En fin bild från kontoret på mitt nya jobb, som inte är så himla nytt längre eftersom jag redan är inne på min sjätte vecka ! Vart tar tiden vägen liksom ? Gör iallafall riktigt roliga saker där just nu, så jag trivs bra. Men det är ganska mycket full fart, tycker om att sitta länge och pilla med saker men något sådant finns det inte alls tid till. Fast det är ju bra träning och jag känner redan att jag har lärt mig väldigt mycket. Annars, utöver bekymret med min hårfärg, så är det bekymret med vinterskor som börjar komma krypande. Brukar gå med sommarskor tills snön kommer och sedan panik-köpa första bästa skorna som hindrar fötterna från att förfrysa och trilla av. Och det slutar alltid med att jag hatar de skorna. Förra året blev det ju ett par från Zara som förutom att de var helt fruktansvärt fula även gav mig lindrig benhinneinflammation, något jag hade stått ut med om de nu inte var, ja, fruktansvärt fula. Men det är så svårt att hitta bra skor, känns nästan lättare att fly till en strand utomlands för att gå barfota och sedan komma tillbaka lagom till våren igen. Får se hur det blir. Ny MANI-butik på gång också, det ser man fram emot !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar