10.09.2013

LITTLE BLACK CHANEL




Har tänkt att jag skulle vilja ha en liten Chanel-väska ganska länge, så när jag hittade denna hos 59 Vintagestore på Vintagemässan knep jag den direkt. Kärlek, alltså. Köpte ett par vinterskor i förgår också, lite av ett panikköp, skulle ha möte med en kund som jag gör ett jobb åt idag och kände att Converse eller håliga loafers inte höll måttet riktigt. Har skannat av hela Malmö, ja, till och med hela internet, efter de perfekta skorna, de där som får en glad när man tittar ner på sina fötter, de som lyfter varje outfit, de som får mig att se lång och smal ut som en gasell. Ingenting. Så det blev ett panikköp, men till mitt försvar kostade de här skorna bara hälften av vad mina två andra alternativ gjorde, så har gett mig själv tillåtelse att köpa ett par andra skor när jag inser att jag börjar hatar dessa. De passar iallafall utmärkt ihop med väskan här ovan och det är ju alltid något !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar