11.17.2013

MILANO PART IIII (FIERA)




Här kommer ett oväntat inlägg som handlar helt om motorcyklar, för det var liksom lite anledningen att vi åkte till Milano, förutom att vi är så unga och spontana då. Världens största motorcykelmässa EICMA ägde nämligen rum där så då fick det bli sådant också, helt enkelt ! Inte mig emot, men jag blev lite förvånad över storleken på mässan, enorm, och antalet människor, massivt, och den här halvgalna blicken hos alla män som plötsligt blev som pojkar och skulle klämma och inspektera varenda pinal. Själv bjöd jag på att vara en riktigt toffel och höll jackor och fotade allt som jag blev instruerad till att fota och nickade intressant åt allt som sades, tänkte att jag åtminstone skulle försöka vara ett lika bra sällskap som någon som kan motorcyklar på riktigt. Men det var mycket fint att kolla på och efter några timmars vandrande hade jag fått så mycket skoskav att jag knappt kunde stå upp längre och då åkte vi tillbaka till hotellet och sov några timmar innan vi gjorde ett nytt försök på Navigli.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar