11.27.2013

STORE OPENING




För två veckor sedan hade vi ju invigning av MANI Pop up Store på Mitt Möllan och här kommer lite bilder därifrån ! Hade dagen till ära fått upp vår fina butiksskylt, eller vad man nu ska kalla det, gjord av Letter Boy och som syns väldigt fint bland allt det vita på Mitt Möllan, och Mette på Coffee Maniac hade bakat inte mindre än två hundra stycken chokladbollar. Trodde jag dött och kommit till himlen när jag såg dem. Annars var det en väldigt trevlig kväll även om jag blev väldigt trött efter att ha jobbat hela dagen och dessutom lite ledsen för att jag var tvungen att krama hejdå till min syster som skulle resa iväg fyra månader till Thailand morgonen efter men så är det ju när man är ung och vill iväg på äventyr !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar