12.13.2013

CHRISTMAS FRIDAY




Idag är dagen då det dags för att julstöka ner min lägenhet och det ska bli så roligt ! Gjorde ingenting förra året eftersom min katter hade rivit ner granen året innan och alla min superfina julkulor som jag samlat på mig, och betalat en halv förmögenhet för, blev till fint glitter över hela vardagsrumsgolvet. Var så nere efter det. Men i år är jag på gång igen ! Så ikväll ska granen pyntas, jag ska bygga ett överambitiöst pepparkakshus, göra kola och dricka glögg, allt iförd min röda jultröja som ni ser på bilden ovan. Ett av mina mindre stylish köp, det kan jag till och med säga själv, men ändå. Och i år är julen dessutom extra kul eftersom jag har fått äran att ha julafton hemma hos mig ! Tänk att man blivit så stor nu ! I och för sig är halva familjen bortrest, men det kanske är bra att mjukstarta så. Ser väldigt mycket fram emot det dock. Och imorgon och på söndag är det ju Julmarknad på Mitt Möllan, missa inte det !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar