12.20.2013

FRIDAY'S OUTFIT




Herregud, då var det fredag igen och dessutom är det bara fyra dagar kvar till julafton. Vet inte om jag kanske ska vara lite stressad över det faktum att jag inte har förberett någonting alls till julafton, mer än att laga en förrätt och en annan rätt för att kolla hur det skulle gå till. Förrätten, tänkt att äta till Kalle Anka, blev för övrigt supergod ! Den andra rätten blev sådär. Tar det som det kommer, men det blir väl antagligen väldigt hektiskt på tisdag. Prag närmar sig också ! Känner att jag har lite dålig koll på det också än så länge, det ändå jag har är namn och adress till arton vintagebutiker men har inte en aning om var man bör hänga eller kolla in i Prag, förutom vintage då. Och hör och häpna, blir ingen ny nyårsklänning i år ! Roligast shoppingen på året är ju egentligen när man ska hitta nyårstass men jag tänkte att inget kan toppa den här pärlan ! Så det får helt enkelt bli den ! Men kanske med nya skor till ?





Cardigan : Zara / T-shirt : MANI / Skirt : Vintage / Wool Scarf : MANI

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar