1.06.2014

LOOKING BACK AT 2013 PART. MARCH-APRIL





I februari fick jag lära känna Nina, som ville testa att ha med mig i ett av sina filmprojekt där jag skulle ansvara för scenografi och delvis kläder. Jag presenterade några idéer efter att ha läst manuset, fick det godkänt och därefter var det bara till att köra på. Inspelningen skedde på ett superfint slott där jag såg till att vända upp och ner på varenda pinal och jag älskade varje sekund av det ! Att alla var extremt nöjda med mitt arbete gjorde ju absolut inte saken sämre heller. Sedan började våren smyga sig på, mitt examensjobb fortskred varvat med arbete i butiken. I början av april åkte vi med butiken upp till Stockholm igen, den här gången var det Vintagemässa som gällde. Nina ville även att jag skulle hjälpa henne att styla bilder som hon kunde använda till sina projekt och en varm vårdag fick jag åka med henne ut till ett litet spökhus på Österlen där vi fotade kvällen lång och även det var jätteroligt !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar