1.29.2014

 DREAMING OF PRAGUE




Känner inte riktigt att det är dags att lämna Prag än - så här kommer några fler bilder helt enkelt ! Fortfarande helt förbluffad över hur vackra husen var, som en blandning mellan Marie Antoinette, gamla konstverk och sockriga bakelser. Har möblerat om en del på bloggen idag, vilket behövdes för det var ett tag sen sist. Särskilt aktuellt också eftersom min blogg sedan i höstas har länkats från MANIs sida istället för att MANI ska ha en egen blogg. Borde egentligen har fotat lite mer vintage till webshopen idag också men ärligt talat har jag frusit för mycket för att vilja gå ut och ställa mig och fota. Håller tummarna för bra väder imorgon också, så kan jag se till att ta det då. Istället har jag börjat röja lite smått i butiken eftersom här råder smått kaos, får se hur det slutar !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar