1.23.2014

TODAY




Är helt fantastiskt glad över koftan jag köpte på Topshop i Prag. Den funkar till allt, något med stjärnmönstret gör mig glad och det bästa är att den är sjukt varm vilket behövs nu när det är isstorm i Malmö. Svårt att se dock om den är ljust, ljust rosa (vilket jag ser, önsketänkande) eller vit (vilket jag tror att den är). Känns som ett plagg jag kommer använda till den nöts sönder iallafall ! Annars jobbar jag vidare med min portfolio, januaris stora projekt. Har tagit flera år att tänka ut hur min perfekta portfolio ska se ut och det har pendlat från både det ena till det andra men det har aldrig blivit något som jag varit nöjd med. Nu är jag väl äntligen något på spåret, även fast det fortfarande är svårt att få ihop något man själv står ut med. Men den här kan jag nog ändå behålla ett tag, känns mig liksom och den matchar bra med alla mina projekt och det är ju bra !





Sweater : Topshop / Blouse : Vintage / Jeans : Cheap Monday / Shoes : Zara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar