2.21.2014

FRIDAY SHOOTING




Idag har jag sett så här glad och fräsch ut ! Verkligen spöregnade när jag cyklade till jobb imorse och allt smink och hårpiff försvann någonstans på vägen och efter det orkade jag inte riktigt fixa till det igen, så får det vara ibland. Min yngsta syster var precis förbi butiken och tillsammans fotade vi inspirationsbilder med de nya klänningarna som kommit upp på MANIs webshop i veckan. Blev superbra, älskar när man kan styla ibland "tantiga" klänningar till något ungdomligt och roligt ! Ska försöka få upp dem på MANIs startsida innan dagen är slut också. Som ni ser är Topshop-koftan på idag också, ska väl inte sticka under stol med att jag använder den varje dag numera. Älskar den ! Den här helgen blir det full fräs igen, stall, ute-hängande, middag, bowling, vin, och repriser av tv-serier står på schemat !





Sweater : Topshop / Worker Jacket : MANI / Jeans : H&M / Shoes : Topshop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar