2.19.2014

SLOW




Så långsam vecka det har varit än så länge, har verkligen inte återhämtat mig från dödsförkylningen jag hade förra veckan. Fått ordentlig hosta på köpet vilket innebär att jag lyckats hosta mig till en gigantisk huvudvärk och eftersom jag aldrig har ont i huvudet annars tror jag ju så klart det värsta, typ att hjärnan håller på att svälla till dubbel storlek och att skallen ska explodera. För att inte tala om långsam jag är på arbetet. Skäms över hur lite jag fick gjort på reklambyrån idag och när jag sedan kom till MANI och skulle fota klänningar tog det en och en halv timme att fotografera fyra klänning. Under all kritik, alltså. Helgen präglades också av förkylningen, istället för att ränna i stallet och ute på stan fick jag ligga raklång i soffan och vila vilket var fruktansvärt tråkigt men tror ärligt talat inte jag hade orkat något mer. Såg iallfall Frusen på bio i fredags, och vilken underbar, underbar film ! Satt med ett stort leende från början till slut. Perfekta Alla hjärtans dag-filmen, med andra ord !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar