3.16.2014

AN OLDER OUTFIT




I torsdags kom ju min syster förbi butiken för att plugga några timmar och då såg jag så här hård och rockig ut. Utan stjärn-koftan som ni ser, vilket jag ångrade i samma sekund jag klev ut genom dörren. Bara för att det är sol behöver det ju inte betyda att det är varmt och det var det heller inte. Blusen är min älskling, den är liksom fylld av glittriga guldprickar ! Hur underbart är inte det, slet åt mig den så fort jag såg det. Skorna är flera år gamla, minns att jag bar dem varje dag i ett års tid. De har fått stå i garderoben fram till nu när jag återigen börjat känna för klumpiga skor med tjocka sulor. Tror jeansen är minst lika gamla och de håller väl knappt ihop längre, men det är kul när man kan plocka fram gamla saker. Shoppa i sin egen klädkammare liksom !





Top : MANI / Jeans : Cheap Monday / Shoes : Din Sko

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar