3.12.2014

 NEW EARRINGS




Har köpt ett par nya örhängen, som kan vara de finaste nyproducerade örhängena jag sett på länge ! Lite härligt art deco-aktiga med stjärnor, en måne och glittrande stenar - typ allt som jag gillar då. Dem fick åka på direkt ! Idag har jag röjt i butiken och fotat lite herr-accessoarer som jag ska börja lägga upp på hemsidan nu bums. Hade en superskön helg utan att göra någonting spexigt. Ägnade lördagen i stallet och söndagen åt att göra balkongen, som också är mitt arbetsrum, redo för att börja användas igen. Den står stängd hela vintern så då blir det att man bara kastar in allt möjligt där. Det var ju helt galet fint väder i helgen så bara skönt att njuta. Men i lördags kväll var det blodigt allvar, Melodifestival som sagt, och jag ändrade strategi helt och körde på Sanna Nielsen istället för Ace Wilder. Tror hennes låt är bättre ute i Europa, och de senaste vinnarna har ju varit balladiga, så nu återstår det bara och se om man har har haft rätt.





Earrings : H&M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar