3.07.2014

FRIDAY'S OUTFIT




Nämen titta, en fredags-outfit ! Ska vara ärlig och säga att idag är första dagen sedan förra veckan som jag har på mig min stjärnkofta från Topshop. Det är bara så att jag råkar ha på mig den varje gång jag själv hamnar på bild. Men älskar den fortfarande så det gör inte mig något egentligen. Idag har det för övrigt äntligen hänt, jag har börjat fota herrkläder till webshopen ! Kostymer, skinnjackor och trenchcoats blir först ut, på tiden liksom. Lite härligt vårigt. Och nästa vecka tänkte jag haffa tag i Finn och fota lite inspirationsbilder också. Ska bara hitta lite inspiration till det själv först. I morgon är det final i Melodifestivalen och även om jag tycker att det varit de sämsta bidragen och den sämsta produktionen på år, så kommer följa det hela med spänning. Eftersom State of Drama inte gick vidare från Andra chansen förra veckan, trots att jag ringde och röstade på dem sju gånger från Finns telefon, hoppas jag att Ace Wilder vinner, internationella kvinno-dagen och allt till ära !





Faux Fur : MANI / Sweater : Topshop / Blouse : MANI / Skirt : H&M / Loafers : Topshop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar