3.04.2014

THE WEEKEND




Tre mobil-bilder från i helgen, eller från i söndags närmare bestämt ! I fredags blev det träning med hästen och fast vi inte kom hem igen förrän halv tolv på natten och så myste jag och Finn ner oss i soffan med torr cider, ost, kex och film. I lördags var det stall igen som vanligt innan det blev middag och Melodifestival hos mormor. När det var slut cyklade vi in till Möllan och mötte upp T, drack vin och gick på sommarfestival i Finns kollektiv. Men när vi sedan cyklade hem till mig råkade Finn cykla in i mig och en av mina värsta vuxen-mardömmar inträffade: att trilla med cykeln. Landande på sidan och skrapade upp armbågen, knäet och foten och fick dessutom världens lårkaka på höften. Är ju lite av det hemskaste som finns, att trilla på asfalt och skrapa upp huden, och det sved precis så mycket som man mindes det från när man var liten. Svider fortfarande faktiskt. Söndagen ägnade jag därför åt att kvida och tycka synd om mig själv, och fick inget vettig gjort alls men det var helt okej !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar