4.02.2014

WEDNESDAY'S OUTFIT




Idag är det späckat schema i MANI-butiken igen ! Började ju på den nya skyltningen i lördags och den ska slutföras idag och bilder på det kommer så klart, butiken ska rensas på alla lådor och grejer som just nu står överallt, jag har börjat fota  somriga toppar som ska läggas upp på MANIs hemsida och sedan är de ju de tre musikvideorna som jag arbetar för fullt med också ! Imorse blev det lite klädpanik, vilket det har börjat bli mer och mer de senaste veckorna, beror nog på att jag är så fasansfullt trött på svarta strumpbyxor och skor. Vill liksom ha söta klänningar, bara ben, mina nya sommarskor och solbrillor jämt. Fick iallafall slängt på min en av mina bästa kjolar från H&M, problemet är att den är så svår att cykla i och jag måste hela tiden sitta och sy igen hål som kommer av sadeln. Har haft helt okej vår-väder i Malmö senaste tiden och det känns så otroligt skönt ! Älskar våren mest av allt ! 


Faux Fur : MANI / Sweater : MANI / Skirt : H&M / Shoes : Topshop / Sunglasses : Urban Outfitters

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar