5.23.2014

TUESDAY'S SET





I tisdags gick jag upp i ottan, halv fem närmare bestämt, för att packa ihop mina saker och bli skjutsad av världens snällaste Finn till Kristianstad för att lasta över mina saker i en annan bil och sedan köra till Sölvesborg för att göra reklamfilm hela dagen. Var ju helt strålande, galet väder men när vi lämnade Malmö såg det ut som det skulle regna när som helst så sket i att ta på mig solkräm och drog på svarta jeans. Ångrade det så fasansfullt mycket, mitt ansikte blev ju knallrött, jag som aldrig solar mitt ansikte för att jag tror att min ansikte kommer se tjugofem år ut tills jag blir åttio då. Snygga Attraction Film-tröjor fick vi ju ha på oss också, blev en riktig team-känsla ! Jag var iallfall nöjd med dagen, stylingen och rekvisitan och av det lilla jag såg i monitorn såg det väldigt fräscht och snyggt ut. Nio på kvällen var jag hemma igen och ramlade i säng, bara för att gå upp klockan fem dagen efter igen. Men så får det vara ibland !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar