6.21.2014

HOME



Två saker först, Emma Sundhs artikel om de bästa vintage-butikerna i Sverige ligger nu ute på nätet för den som inte hann införskaffa en Sofies Mode. Och så har musikvideon till What I Know släppts ! Det gjorde den ju redan när vi var i Amsterdam och vi satt på kvällen innan vi skulle ut och kollade på den i trappan ner till receptionen på hotellet för där var det bäst mottagning. Gillade att jag fick titeln Production designer, är jag det liksom ? Tycker den bästa scenen är den när Jeff sitter på golvet och sjunger in i spegeln. Annars är det svårt att kolla på den utan att tänka på hur hårt man slet och hur allt var bakom kameran. Kylan, min vrickade fot, alla pusselbitar man hade som helt plötsligt skulle passa ihop. Men annars känns det okej. Nu när jag har sett den tio gånger så blir jag väl lite men varför gjorde jag så och inte så men det är inget man kan göra något åt nu utan det får man ta nästa gång, antar jag ! På bilden ser ni Vilda, en av mina två katter, efter att jag kommit hem från Amsterdam. Lilla hon var så orolig att jag skulle försvinna iväg igen så hela dagen följde hon efter mig för att kolla att jag inte smet iväg. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar