6.06.2014

NATIONAL ANTHEM




Idag är det nationaldag ju, och det tänkte jag fira med att gå upp tidigt, äta en lyxig frukost efter en hel vecka med kletig havregrynsgröt och torrt knäckebröd, sticka till butiken och fota mängder av kläder, mest herrkläder. Sedan tänkte jag se vad dagen har att erbjuda ! Kanske stannar jag i butiken eller så sticker jag och gör något annat kul. Känns som jag varit så mycket ledig senaste tiden, känns inte alls bra. Måste ha vettiga saker att göra ! Inte mindre än arton stycken nya lådor har hittat hem till butiken. Har ingen aning om vi ska sälja dem eller hur det är tänkt, får höra med mamma och återkomma om det ! Väldigt fina är dem iallafall. Imorgon är butiken öppen som vanligt, välkomna kl 11-16 !





Boxes : MANI / Vintage Vogue's : MANI

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar