6.25.2014

THE KITCHEN




Ägnade fem timmar igår åt att storstäda lägenheten, putsa fönster och röja i käller - vilken lättnad det var när det var färdigt ! Så här kommer några bilder på mitt nystädade kök, min stora kärlek. Lagar inte så mycket mat, typ ingen mat alls, men är ändå fruktansvärt kär i köket. Troligtvis för att jag slitit så otroligt mycket med det, rivit ut allt det gamla, designat det nya utan väggskåp och med rostfria luckor,  betalat för med egna pengar, skruvat ihop och satt upp det. Annars har de senaste dagarna varit lugna förutom i söndags när jag såg en livs levande tromb och höll på att kola av mäktigheten. Nu var det ju en väldigt, väldigt liten tromb och den visade sig vara ännu mindre när jag fick redan på hur nära den varit eftersom jag trodde den var flera mil bort, men ändå !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar