7.06.2014

FOR A BETTER MONDAY



☆ Den här veckan ska jag och mamma inleda med att rensa upp de sista säckarna kläder som är kvar sedan vi tog över MANI.
Har ingen aning om vad de kan dölja för skatter. Kanske är där bara lump i dem.
☆ Sedan åker vi iväg och kollar på gamla balklänningar och hoppas att dem kan vara något som vi kan ta med till MANI.
☆ På tisdag kommer Finns familj från Kalmar och tillsammans ska vi ta tåget till Helsingborg, båten till Helsingör, gå på sjöfartsmuseum, åka tåg ner till Köpenhamn, äta gott och bo en natt på hotell.
☆ På onsdag vaknar jag i Köpenhamn, får äta hotellfrukost och kolla inom de vanliga vintage-butikerna
innan jag tar tåget tillbaka till min egen vintage-butik !
☆ På torsdag blir det MANI för hela slanten och förhoppningsvis har jag en massa nya klänningar
som jag kan fota till webshopen. På kvällen blir det kalas för min styvpappa som fyller år !
  ☆ Fredag blir en MANI-dag och en packa dag...
☆ ...för på lördag morgon är vi ett gäng som åker till älskade Tjärö i Blekinge. Där stannar vi tills på måndag
och kommer ägna dagarna åt att slappa på varma klippor, bada i djupa hav och små vikar, bo i tält, grilla och spela spel.
Tyvärr blir butiken lidande den här veckan eftersom vi håller stängt idag, tisdag och lördag.
Förhoppningsvis kan vi kompensera det med en massa nyheter på webshopen !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar