7.21.2014

FOR A BETTER MONDAY



☆ Idag har jag startat morgonen tidigt med att få iväg Finn till jobb och sedan ätit second breakfast hos mamma. Dagen kommer fortsätta med att fota vintage till hemsidan, massor med fina nyheter på gång !
☆ Imorgon är det fortsatt butiks-jobb och fotografering som gäller. Lite sorglig dag också eftersom min familj håller på att flytta från vår hemort Klagshamn in till Malmö och den fina villan med den gröna trädgården inte är vår mer.
☆ Onsdag och torsdag fortsätter jag med MANI !
☆ På fredag blir det eventuellt hemlig fest efter jobb, och förhoppningsvis har jag hunnit få upp allt nytt på webshopen så att jag kan fira helg med gott samvete !
☆ Helgen är rätt öppen än så länge. Kanske åker Finn och jag till Kalmar, eller så stannar vi i Malmö och fixar med vettiga saker. Det blir nog bra, hur det än blir.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar