7.04.2014

WHITE VINTAGE FRIDAY




Så glad jag blev i mina nya skor ! Känner att jag kommer använda dem tills dem faller sönder ! Fick dammat av den gamla LV-väskan som jag inte använt på länge nu, tyckte den gjorde sig fint till allt det vita. Till höger om mig hänger MANIs senaste skinnjacka. Eller rock kanske man ska säga. Helt otroligt fin med mjukt getskinn i klassisk 60-talsmodell, härligt grönrutigt foder av ylle och bäst av allt, den är gjord här i Malmö ! Av en Malte Hultén till någon som troligtvis uppskattade kvalitet och stil. Finns det någon annan herre som också uppskattar kvalitet och stil tycker jag att ni ska svänga förbi butiken på Kärleksgatan och ta en titt på den ! Är kanske inte riktigt säsong för den nu, men alltid bra att ha något fint till sig själv redo för hösten.





Top : MANI / Skirt : MANI / Purse : Louis Vuitton / Shoes : Zara / Sunglasses : Urban Outfitters

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar