8.18.2014

FOR A BETTER MONDAY



☆ Idag är det första flyttrea-dagen i butiken och jag startade morgonen med att skriva ut flytt- och rea-lappar som ska sättas på papperspåsarna. Mamma och jag förberedde nästan allt igår, tog bara sju timmar, och det som vi inte hann tog jag innan butiken öppnade idag. Dagen ska fortsätta med att packa ner kläder inför flytten !
☆ Resten av veckan ser väl ungefär den samma ut, skulle jag tro. Jobba i butiken, förbereda för flytten, äta och se artister på Malmöfestivalen på kvällen, repeat, repeat !
☆ Har dock en del praktiska saker att ta tag i. Måste ta kontakt med någon som kan fixa nya butikens ljusskylt, måste gräva fram alla mina renoverings-saker ur källaren, fixa belysning, leta tyger och övrigt piff till nya butiken, med mera.
☆ Den här helgen ska jag kanske passa på att vila ? Sedan blir det ju en intensiv månad fram över och det här höstvädret som dragit fram över Malmö gjorde mig trött, kall och krasslig på en sekund så behöver nog ladda batterierna. Känns dock som det var något på gång just den här helgen ?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar