10.20.2014

MONDAY



Har varit en riktig hänga med familjen helg den här helgen. Min syster har börjar plugga i Hultsfred och i lördags kom hon hem för första gången sedan hon flyttade dit. Så i lördags åkte Finn och jag hem till min familj med hamburgare, kollade på Så mycket bättre som inleddes med min stora tonårskärlek Ola Salo, käkade popcorn och snackade skit. Och igår hängde vi där hela dagen, åt otroliga mängder mat, slösov i soffan och kollade på film. Väldigt mysigt att ha alla samlade på samma plats igen !

☆ Den här veckan måste vara den mest händelselösa veckan den här månaden. Men den har iallafall startat med att jag gick upp i ottan, somnade om i soffan, vaknade igen och började städa hemma, cyklade till butiken, fotograferade kläder, städade lite här också och nu sitter jag och redigerar bilderna som jag tog innan.
☆ Morgondagen ser väl ungefär likadan ut, tänker jag, kanske till och med resten av veckan. Tycker jag och Finn borde ut och springa så vi får väl se om det hinns med någon dag. Är dock inte lika viktigt längre eftersom jag har en fungerande cykel igen plus att jag är igång med ridningen som vanligt. Känner alltså att jag får rört på mig om dagarna ändå.
☆ Helgen är väl inte helt spikad heller. Det blir ju stallet, som alltid. Sedan undrade min syster om jag och vår yngsta syster vill komma upp till henne i Hultsfred i helgen. Finn har också pratat om att åka till Kalmar. Han och jag har dessutom sagt att nästa löning ska vi ut och dansa en hel natt. Det är visst denna helgen i så fall.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar