10.06.2014

MONDAY



Min allra första reklamfilm har haft premiär ! I våras arbetade jag ju med tre stycken reklamfilmer till kunden C4 Hus och nu är alltså den första av dem ute. Det här projektet jobbade jag mer inriktat mot kläder och styling eftersom det inte fanns så mycket scenografi. Ska dock tillägga att jag legat på bara knän och klippt gräsmattan med en sax för att hus och tomt skulle se nytt och fräscht ut. Reklamfilmen hittar ni här !

☆ Kappan ovan hann bara vara i butiken någon vecka innan den såldes förra veckan. Idag har jag fotat lite fler nyinkomna 60-talskappor i samma ikoniska stil så har man en förkärlek för skräddade raka kappor kan man hålla utkik på webshopen i veckan eller komma inom butiken på Davidshallsgatan och klämma på dem live !
☆ Imorgon ska jag röja lite mer där hemma innan jag sticker till butiken. Det börjar bli ordning igen, men nog är det en bit kvar ! På kvällen kanske jag ska dra med Finn på bio ? Vill se Gone Girl och orkar inte vänta på det så mycket längre.
☆ Onsdag blir det en riktigt städ-dag hemma...
☆ ... för på torsdag kommer det en fotograf hem till oss för att fota till ett tidningsreportage. En bra sporre om man snabbt vill bli av mer flyttkartonger och IKEA-påsar fyllda med diverse skräp.
☆ Helgen blir nog riktigt social efter en massa helger hemma halvsovandes i soffan. Och så blir det stall så klart !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar