11.17.2014

MONDAY | WHITE LACE & BLACK DENIM




Förstår inte vart den här dagen har tagit vägen ? Lyckades fastna med alla försäljningskvitton och helt plötsligt hade det gått flera timmar. Men under förmiddagen hann jag med att fotografera en hel drös olika saker även om det fortfarande är en mängd nya saker kvar att fixa till och fota. Fick också till att fota en hederlig outfit-bild ! Skulle kalla det här för min nuvarande standardklädsel, tror de svarta jeansen åker på nästan varje dag nu ihop med en söt och neutral vintagetopp. Som vanligt trivs jag bäst med att blanda olika årtionden med moderna kläder, det gör allting mycket mer intressant ! Hrm, är nog dags att färga utväxten igen. Syns så mycket tydligare på bild än i spegeln i badrummet... Jag trivs ändå rätt bra med färgen som det har blivit nu. Har inte färgat håret rött sedan i våras och under sommaren blektes det rätt mycket, men jag gillar det även om det såg lite bättre ut när huden var fräscht solkysst. Ska försöka få det lite mer åt det blonda hållet, sedan är jag nöjd !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar