11.05.2014

NEW | KIMONO SNEAK PEEK


Igår började jag att lägga upp några av de kimonos som är i butiken på webshopen. På grund av deras längd kunde jag inte fota mot den väggen som jag brukar fota mot, inte ens i samma rum. Så det fick bli lite mörkare ljus och mer skuggor, men tänkte att det gör väl inte så mycket eftersom det här är en tillfällig kollektion. Huvudsaken är ju egentligen att man ser hur fantastiska dem är och jag hoppas det går igenom bilderna lite i alla fall. För fantastiska, det är dem ! När mamma och jag gick igenom dem igår var mammas kommentar på samtliga: Mm, den här är helt underbar. Mm, den här är också helt underbar. Är lite rädd att hon kommer köpa alla till sig själv... Jag har själv ett extra gott öga för ungefär sju stycken, men det är ju så tacksamt med kläder som man kan ha när man lyxmyser runt hemma, när man är på jobbet, när man är på fest, som jacka, som kofta eller som dekoration på väggen. Alltså plagg med många alternativ och som gärna får vara en fröjd för ögat. Som dem som syns här ovan ! I morgon är det i alla fall dags. Vill man komma på after worken är den mellan 17:00 och 20:00, har man inte möjlighet att ta sig till butiken på Davidshallsgatan över huvudtaget så kommer fler kimonos att komma upp på webshopen senast nästa vecka !


All Items : MANI

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar