12.29.2014

MONDAY | LAST DAYS OF 2014




De senaste dagarna har verkligen gått på lägsta växeln och vad skönt det har varit ! Man behöver nog ta det lugnt emellanåt. Julen firade vi i mammas nya lägenhet med högsta mysfaktor, god mat och mycket film. Och dagen efter julafton vaknade vi upp till världens snöstorm. Det hade vi aldrig trott, men genast blev det ju jul på riktigt. Butiken och webshopen ligger lite lågt den här veckan också men sedan kör vi på som vanligt igen fast med ett nytt år framför oss. Inför 2015 så hoppas jag att vi blir ännu skarpare på näthandeln, med bättre bilder och beskrivningar. Jag vill att vi ska hitta ännu bättre kläder, både till vardag och till fest. Att på allvar börja ta in dekorativ inredning att förgylla sitt hem med. Personligen ska jag börja ta hand om mig själv, se till att sluta stressa, äta bättre och bara njuta av diverse njutbara saker. Den stora planen är att tågluffa genom Europa till sommaren. Så det ska jag försöka sikta och spara mot ! Vad ser ni mest fram emot med det ny året ?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar