2.13.2015

VALENTINE'S DAY




Efter en tuff vecka i butiken så ska det bli så skönt med lite helg-ledigt och att få krydda till det med lite extra kärlek på grund av Alla Hjärtans Dag. Börjar så smått märka av hur jobbigt det är att arbeta med något man älskar. Det känns aldrig som ett jobb och man tycker det är kul hela tiden, men samtidigt är det aldrig något man släpper. Igår kom det in en kille i butiken som påpekade att jag måste ha världens skönaste jobb - bara sitta och leka i Photoshop och lyssna på bra musik. Ja, det är helt underbart, men det är ingen lek någonstans utan det här är på riktigt. Varje bild som jag lägger ner energi på är för att få en verksamhet att gå runt. Även om han nog menade väl så tog jag lite illa vid mig. I sommar ska jag försöka luffa runt ute i Europa några veckor och i så fall blir det första gången på sex år som jag är helt ledig längre än en vecka i sträck. Det ser jag fram emot så himla mycket, har helt glömt bort hur det känns att bara släppa allt. Men nu har jag två dagars ledighet att se fram emot så länge ! Finn gav mig tre alternativ på hur vi skulle fira Alla Hjärtans Dag och jag valde alternativet som innehöll fin middag, Walking Dead-premiär (fast bytande ut det mot Melodifestivalen, vill suga på Walking Dead-avsnittet så länge som möjligt!) och vin på Belle. Det kan ju inte bli annat en en toppen-lördag !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar