4.16.2015

LAST CHANCE !




Hej, hej och förlåt för senaste tidens radiotystnad både här, på webshopen och Instagram ! Har helt enkelt bara varit fokus på de nya reklamfilmerna med IKEA. Igår var dock sista inspelningsdagen och allt borde återgå till den normala kan man ju tycka - men icke ! För på lördag morgon åker jag med familjen till London och istället för att ägna tid åt MANI så kommer vi istället att gå på jazzklubb, ölbryggeri, marknader och förhoppningsvis njuta av lite ledig tid i solen. Det innebär tyvärr att butiken har stängt både lördag och måndag nästa vecka. Men från och med nästa tisdag, då äntligen kommer det bli fart på webshop och butik igen ! Jag ser ju fram emot London, men däremot ser jag inte fram emot flygningen. Funderar starkt på att prova med att ta en lugnande tablett innan vi åker iväg. Men eftersom jag är nojjig och aldrig har ätit någon annat piller än Ipren och Alvedon, så är jag typ lika rädd för att ta lugnande som för att hoppa på flygplanet. Hur känns det liksom ? Vad händer ? Är rädd att jag ska bli helt koko och bete mig tusen gånger värre än vad jag vanligtvis gör. Alternativet är att stressa upp sig till max de två timmar man kommer sitta instäng halvvägs ut i yttre rymden. Och det låter inte heller så himla lockande...






Nog om det ! Även om jag redan börjar fundera på hur det kommer kännas att flyga fyra timmar till Sicilien i slutet av sommaren. För några år sedan flög jag fyra timmar till Marbella och det var mer än vad mitt huvud och kropp klarade av. Efter två timmar var jag så utmattad av rädsla att jag började somna och drömma hemska mardrömmar om att jag flög - bara för att vakna upp med ett ryck och inse att jag faktiskt flög ! Nu är förresten The Jepson Collection inne på sluttampen. Några plagg har kommit iväg: en kostym som Jepson en gång köpte i New York har faktiskt sålts tillbaka till en kille som bor just i New York, den här klänningen kommer vara brudklänning till en dansk tjej som ska gifta sig och ett par av platåskor har sålts till Rysslands innersta urskogar där en kille som älskade glittrigt disco bodde ! Man måste ju bara älska internet i sådana lägen. Vart hittar man annars glamour och disco om man bor mitt i Rysslands vildmarker ? Själv funderar jag på att slå till på den gula toppen ovan. Kommer fungerar fint till vårens och sommarens 70-talsinspirerande mode !





 All Items : HERE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar