9.15.2015

VINTAGE COATS



 All Coats : HERE


Har börjat få upp några höst- och vinterkappor i webshopen, men så gick två av våra starkare lampor sönder i butik helt plötligt och nu är rummet som jag fotar i för mörkt för att kunna fota något mer. Nya lampor är på väg, men fram till dess kommer det tyvärr inte upp något nytt vilket är trist för det finns fler ytterkläder för både dam och herr som väntar. Annars har det varit mycket förberedelser för olika reklamfilmer igen. Tyvärr missar jag två inspelningar för Ikea nästa vecka när jag i Sicilien, men så det vara, tänker jag. Sicilien alltså. Flygskräcken har verkligen smugit sig på, men samtidigt ser jag så mycket fram emot att vara ledig i värmen och äta god mat och läsa och slumra i solen att jag bara vill få den där idiotiska flygresan överstökad så jag kan få min jäkla semester ! Ska trycka i mig lugnande, lyssna på när mamma talar om vikten att andas ordentligt för att ta kontroll över sina rädslor och hoppas på det bästa. Dock är det bara handbagage som gäller ? Det hade inte varit några problem om vi pratade om en helg, men en hel vecka ? Bara min necessär tar ju upp halva utrymmet i min väska och sedan tänkte jag ha med mig tre par skor. Vad får plats sen ? En bikini ? Å andra sidan har jag inte aning om vad mer jag skulle ta med så ansiktskrämer, tre par skor och en bikini kanske är allt som behövs. Böcker behöver jag också få plats med i och för sig ! Tänkte till och med unna mig att köpa nya böcker så jag slipper läsa något som jag redan läst elva gånger förut, den lyxen alltså !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar