8.08.2016

THIS WEEK



Måndag igen och det känns helt okej för det här blir en lika fullspäckad som rolig vecka, hoppas jag ! Helgen spenderade jag på Österlen med Nina där jag skulle göra styling och scenografi till några bilder samtidigt som jag blev bortskämd med vackra omgivningar, god mat och fint sällskap. Var halvgalet som alltid med Nina och hon tvingade mig bland annat att rida halvnaken nere på stranden för att kunna få en bild som hon tänkt på länge. Jag var inte direkt uppladdad för att bada med okänd häst i iskallt vatten men gud vad vi skrattade hela tiden ! Fick sova med täckjacka på mig sen för blev så nerkyld men vad gör man inte för konsten ?






Den här veckan ska jag:

- Göra inköp för Ballingslöv.
- Se Suicide Squad med min syster, är så himla kluven där för jag har sett fram emot den så länge men den har fått så himla varierat omdöme. Jag hoppas den är himla bra iallafall.
- Fotografera med Ballingslöv på onsdag samt gå igenom några saker med dem som vi påbörjade innan semestern.
- Rida ! Hämtade hästen från hans en månad långa sommarbete förra veckan och det var som en dröm att få rida igen.
- På fredag drar årets bästa vecka igång, nämligen Malmöfestivalen ! På grund av att jag nu är gift och har en familj så kommer den här Malmöfestivalen inte att se ut som vanligt vilket känns kluvet, men det är så livet är nu. Min fina man och hans partner in crime har dock gjort ett konstverk till festivalen som ska bli spännande att se i färdig form, men det första jag ska göra är att springa och köpa en tallrik fish n' chips. Hur galet är det inte att det inte finns något ställe i centrum som säljer det ?
- På söndag sticker jag till Stockholm för att filma för Danske Bank och innan dess måste jag ha förberett alla inköp och packat. Den här gången ska även jag vara med i bild eftersom jag spelar mig själv. Måste typ färga håret och sminka mig lite extra.







Fullt upp alltså. Det betyder att butiken kommer komma lite i skymundan men det hoppas jag ni har förståelse för. Idag har mamma och jag ställt i ordning i butiken för att ge mig utrymme för allt det jag använder när jag jobbar med annat och det känns kanon att få allting samlat på samma ställe. Insåg att jag har så mycket saker till inspelningar och fotograferingar nu, och mer blir det hela tiden. Kommer säkert sluta med att jag behöver ett eget lager....

Hoppas ni får en bra vecka !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar