8.01.2016

THIS WEEK


Har vi dött här, kanske ni undrar, med all rätt ! Nej, vi är i allra högsta grad levande och det är väl främst därför det har blivit sådan radiotystnad här. Men nu börjar allt landa igen och det är dags för MANI att få full fokus igen ! Det blir att snabbt som tusan styra upp rutiner för hemsida, bloggen, sociala medier och så klart den fysiska butiken.






Den här veckan ska jag:

- prismärka kläder som det inte finns någon morgondag med våra nya pristaggar !
- fotografera kläder och retuschera bilder så ni kan se allt det nya som kommit in.
- damma av vårt Instagram-konto !
- förbereda för en fotografering för Ballingslöv nästa måndag.
- och till helgen åker jag ut till Österlen för att styla och slappa och njuta. Blir den bästa blandningen mellan jobb och nöje.


....och en av anledning till att butiken blivit lidande ser vi här 






Yepp, jag är numera en gift kvinna till en helt fantastisk man ! Mer om det senare ! Självklart var både min klänning och min slöja från MANI, samt min mans skjorta och accessoarer. Bilden är tagen av Oscar Ramå och visst känns det som det står ett produktionsteam på tjugo personer bakom kameran med rosor och vindmaskin redo trots att det bara var vi tre ? Blev en riktig lyckobild, mitt i en mini-tornado. Man kan ju tänka att det här var sommarens enda stora händelse, men icke. Mer om det senare också !

Hoppas ni får en trevlig vecka !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar