4.24.2013

BUSY WEDNESDAY




Just nu är det väldigt mycket examensarbete som gäller, men glada nyheter är väl att det än så länge går rätt okej. Till och med min tidsplanering följs ! Nu är det lite mindre än tre veckor kvar till inlämning och jag har bestämt mig för och börjat skissa på en slutprodukt, som jag - herregud - också är rätt okej nöjd med. Det här kan faktiskt gå vägen ! Men nu känns det att huvudet har svårt att hålla uppe farten, är lite orolig för katastrofal hjärn-kollaps. Nu ska jag bara skissa, skissa, skissa, skissa och så skriva lite mer på uppsatsen. Sedan håller jag tummarna för att jag får vara med på utställningen Form & Design Center här i Malmö håller för studenter på olika kreativa utbildningar, hade varit grymt kul. Bilden är från filminspelningen för några veckor sedan, fina Alice Libby i en klänning från MANI. Som faktiskt såldes på Vintagemässan nu för någon vecka sedan. Ser fram emot att se resultatet från det också, rykten säger att det ser mycket bra ut !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar