4.27.2013

CLUBMASTER





Hade handledning i examensarbetet igår där vi bland annat pratade igenom faktumet att min hjärna börjar stänga ner verksamheten. Min handledares tips vara att låta huvudet vila och göra något annat ett tag. Troligen menade han inte att jag skulle sätta mig och göra en presentbox till ett par Ray Bans, men min syrra ringde precis lägligt och bad om det till en 20-årsfest. Så i morse slängde jag, med lite dåligt samvete över den dåliga planeringen, ihop detta innan jag drog till stallet. Fortfarande mer roligt än ett vykort dock. Något helt annat, det var underbart i stallet idag ! Allt doftade gräs, blommor, hav och varm häst - alltså de bästa dofterna ! Och så gick det jäkligt bra att rida också och det är ju alltid roligt. När man känner att nu klaffar allt precis och hästen har full balans och fokus på vad man ber den att göra. Då vet man att allt hårt arbete har lönat sig !






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar