4.28.2013

SOFT





Halv-slapp söndag som mest består av städning och mycket pluggande, mest med lera. Hatar och älskar lera, man kan göra rätt mycket med det men jag lyckas alltid kladda ner allting. Nu har jag sådan plats som jag tejpat in varenda möbel med för att jag inte ska förstöra något. Längtar tills jag får en studio eller atelje som jag kan sitta och jobba i. I fredags såg jag den mycket fina filmen The Aviater vilket fick mig att tänka på den The Great Gatsby som snart har premiär. Älskar att min idol Lana Del Rey sjunger ett av ledmotiven - urfin låt ! Iallafall satt jag och kollade igenom bilder från filmen eftersom vissa filmer eller serier tenderar att ge upphov till många tema-fester och då gäller det att man vet vad kunderna pratar om när de komer in i butiken och ber om specifika outfits. Jag såg trailern till Great Gatsby redan för ett halvår sedan och det såg lysande ut men när jag kollade på bilderna slog det mig att det såg lite billigt och glättigt ut. Inte särskilt upphetsande. Förhoppningsvis har jag fel och att det ser helt jävla lysande ut på film. Håller tummarna på en lika religös upplevelse som Anna Karenina var !





Shoes : Jeffrey Campbell / Vase : Vintage

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar