4.12.2013

FRIDAY




Eftersom jag har lite fullt upp nu och inte riktigt hinner med att fota någonting bjussar jag på lite bilder från min Instagram ! Först ut är lite klänningar i butiken, sedan mitt Marie Antoinette-kalasrum, moss-sovrummet och biblioteket till filminspelningen, jag i min bästa 60-talspose, mitt pluggande under påsk-helgen, MANIs monter på Vintagemässan i Stockholm, restaurangen vi åt på under kvällen, jag firar lördag på Vintagemässan och rosa ballonger i mässhallens tak ! I morse var jag på skolan och lämnade in min uppsats, nu jobbar jag i butiken och senare ska jag börja förbereda inför en plåtning jag ska ha hand om med Nina på måndag. Och i kväll blir det tidigt i säng för i morgon ska jag upp väldigt tidigt och åka iväg och träna med hästen !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar