4.16.2013

YESTERDAY




Här kommer en halvdålig bild från gårdagens annars fantastiska resultat ! Nina plåtades och jag stylade (eller vad man ska säga), och jag är grymt, grymt nöjd. Var lite nervös i början för det var riktig fotograf som plåtade och jag har ju ingen aning om hur man bör göra men sen när det släppt blev det bara så fantastiskt. Bilderna när hon har klänningen här ovanför är så vackra att de är snudd på konst. Klänningen fotades först framifrån och då hade jag jagat efter urfina blommor i samma färger som klänningen som liksom fick växa upp ur urringningen och rama in hennes ansikte och bakom henne var den här brända bakgrunden. Sedan vände vi på på det och det blev så obehagligt vackert med hennes ljusa hår med blommor i och en fin klänning i kontrast med hennes ryggrad, fingrarna som grävde sig in i skinnet och bakgrunden. Ska nog förstora upp en bild därifrån och hänga upp i vardagsrummet. På det hela väldigt, väldigt nöjd. Vi fångade precis rätt känsla med bilderna. Klänningen som är från MANI hade jag för övrigt på Nöjesguidengalan förra året när butiken var nominerad till Årets mode och form.


Dress : MANI / Styling : Fanny Fager / Photographer : Kimme Persson / For : Nina Hobert

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar