5.29.2013

50 YEARS



I helgen gjorde jag den här snabba lådan åt en vän till familjen som skulle få några nätter på Österlen i 50-årspresent. Idag ska jag fixa lite i butiken, uppdatera min egna hemsida lite och förbereda för två plåtningar jag ska dra ihop med MANI. Ska bli jättekul att få igång hemsidan igen för den har verkligen blivit så extremt försummad. Fick min cykel lagad i förrgår så idag cyklade jag till butiken för första gången på säkert ett och ett halvt år. Kommer spara massor med busspengar och kanske få lite mer vardagsträning ! Anlände iallafall helt genomsvettig och mitt lockade hår hade blivit helt rakt och platt. Tog dock det smarta beslutet att inte sminka mig innan cykelturen utan vänta med det tills jag kom fram och tur var det för mina ögon rann som tusan.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar