5.31.2013

SUMMERTIME SADNESS



Vilket härligt utomlandsväder vi har i Malmö idag ! Firade med fredagsfrukost i solen innan jag gav mig iväg till butiken. En hel vintage-outfit blev det också ! Har fått en förälskelse för sådana här 60- och 70-talsklänningar som känns väldigt somriga med sina roliga färger och snitt. 50-talskoftan med paljetter hade tyvärr för många hål för att kunna säljas i butiken men den var för tok för fin för att slängas så den följde med mig hem istället. Och sist men inte minst de härliga 70-talsskorna som vi har massor av i butiken just nu ! De har verkligen växt på mig och jag tycker de är fruktansvärt roliga en vanliga dag. 100 pix säljer vi dem för, det är inte ett dåligt pris tycker jag ! Idag ska jag röja lite i butiken och förbereda inför morgondagens fotografering där min vackra syster ska stå modell med lite MANI-kläder i ett Lolita-aktigt tema.



Dress : MANI / Cardigan : MANI / Shoes : MANI / Glasses : Mango / Ring : Vintage


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar