6.01.2013

SMOKING HOT



Jag var ju med och hjälpte Nina med lite bilder hon ville ha till sin verksamhet och nu är det grönt ljus att visa några av dem. Wa-voom ! Den här ovan är väl lite av en favorit, klänningen från MANI har hängt i min garderob sedan Nöjesguiden-galan förra året men den fick åka på och urringningen fylldes med blommor som jag plockat upp på vägen. Alltså, jag tycker den är så otroligt fin ! Ser ut som en tavla. Sista bilden gillar jag också skarpt och där ser Nina nästan ut som Giselle Bündchen. Det var mycket roligt iallafall och jag har fått samtliga bilder som jag sitter och lek-retuscherar när det blir tid över så det kommer antagligen komma fler bilder. Älskar att all den tid jag lagt på att kolla Top Model äntligen lönade sig !



For : Nina Hobert / Photo : Kimme Persson / Styling and editing : Fanny Fager / Clothing : MANI


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar