5.02.2013

MAY



Back to work ! Valborg ägnade jag mig åt plugg, jobb och ridning, sedan åkte jag hem och drack vin och pluggade lite till i min ensamhet. Tycker inte Valborg är särskilt rolig ändå, så det spelade ingen större roll att alla andra var ute och svirade. Första maj gav jag mig själv lite ledigt iallafall och åkte ut till familjen tidigt på morgonen med frukost. De hade nämligen varit ute och svirat allihop så jag tänkte att lite bakis-frukost kunde vara på plats. Skönt att bara hänga i solen och sedan bege sig ut till stallet och hänge lite där också. På kvällen åkte vi till mormor och morfars kolonistuga och åt middag och då såg jag ut såhär ! Har en ny gammal pälsjacka, lagom till sommaren. Vi pratade lite om hur jag ska färga mitt hår och tydligen tyckte dem inte att jag skulle färga det grått som jag funderat på. Sedan blev det delade meningar om vilken nyans av rött jag borde ha. Jag antar att det får se lite halvtrist ut ett tag till, tills jag bestämt hur jag ska göra.


Fur : MANI / Dress : Zara / Glasses : Mango / Earrings : H&M / Silver ring : Vintage / Clutch : Louis Vuitton / Shoes : Zara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar