5.03.2013

FLY 





Idag ska jag få svar om jag får ställa ut mitt examensarbete på Form och Design Center här i Malmö i slutet av maj, något jag väldigt,väldigt gärna vill. Kommer bli mycket besviken om jag inte får det. Ser den här utställningen som en avslutning på min utbildning och dessutom finns det bra med folk där som kommer se min produkt också. Det börjar ju onekligen dra ihop sig nu, en vecka kvar drygt till inlämning. Blir helt nervös när jag tänker på det ! Hela helgen tänkte jag sitta inlåst i min lägenhet och avsluta de sista detaljerna på produktens form och utseende. Ska bli spännande och se hur det slutar. Sedan ska jag göra en modell också som visar på både formen och funktionen. Något helt annat, köpte de här ananas/flug-örhängena på H&M för ett tag sedan, tyckte att de kunde piffa upp sommarens kläder lite och de har gjort ett bra jobb än så länge !





Dress : MANI / Earrings : H&M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar