6.15.2013

EXHIBITION AT CENTRALEN




Igår var det dags för klassens egna utställning Format som hölls i Gröna hallen på Malmö Centralstation och blev en superfin utställning ! Det är så kul när alla gör vitt skilda saker trots att vi alla håller på med produktdesign och alla har verkligen gjort bra artbeten. Bäst var dock att min vän Rasmus som bott i Australien i nästan två års tid kom ! Helt sjuk känsla när man inte har setts på så lång tid och äntligen får ses igen. Han har ju sagt att vi får komma och hälsa på honom men med min enorma flygpanik tror jag inte jag klarar ett dygn i luften. Tungt nerdrogad, kanske. I kväll ska vi ses igen och äta middag hos Alice, det ser jag verkligen fram emot. Annars tycker jag att ni ska komma och titta på utställningen, den varar bara idag och imorgon och pågår mellan klockan 11-16 !




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar