6.12.2013

TODAY



Hittade världens konstigaste kryp i butiken nyss. Den såg precis ut som en silverfisk, bara det att den var uppförstorad tio gånger. Stod och hulkade samtidigt som jag försökte jaga fatt den. Man vet ju inte med sådana muterade varelser, om de har utvecklat någon förmåga att flyga eller bitas, så jag ska erkänna att jag var livrädd. Idag har jag på mig min ko-keps, den räddar dålig hårdagar och drar garanterat blickar till sig, varför vet jag inte, den ser rätt normal ut i mina ögon. H&M har ju panik-rea igen och i måndags var alla saker jag velat ha men inte haft råd att köpa på rea. Så handlade grejer som hade kostat 1200 kronor för ynka 400 kronor. Mycket tragiskt för detaljhandeln, men roligare för mig. Tröjan kom med i det köpet, har spanat på den i flera veckor och för 150 pix kände jag att det inte var lönt att dra ut på det längre.

Cap : MANI / Sweater : H&M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar