6.11.2013

VINTAGE LOOK




I brist på bilder kommer här två stycken från fotograferingen med min syster. Vilket är rätt lämpligt, för idag kom bilderna upp på MANIs hemsida ! Finally ! Helgen var väldigt härlig, i lördags hängde jag ju med killen och det slutade med en riktig second hand-runda på stan. Fick med mig två klänningar, en liten väska, en gosedjurs-hund och ett silverfat hem. Rätt nöjd med det. I söndags tog jag och mamma tag i något vi skjutit upp i evigheter, nämligen att fixa till våra skyltdockor. Medan mamma sydde nya överdag målade jag om benen. Blev faktiskt riktigt bra och det ser mycket bättre ut nu ! Och igår var jag först och plockade ner utställningen på Form/Design Center innan jag och mamma åkte och kollade på en lokal. Sedan spenderades dagen i stallet innan jag somnade i soffan vid sex-tiden. Hårt liv.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar